K: Kuidas liituda?
V: Liituda saate interneti teel või saates SMS-sõnumi, mis on kohene ja lihtne.
K: Kuidas ma saan liikmeks sõnumi kaudu?
V: Sõnumi kaudu liitumine, et saada Extra liikmeks, on kiire ja lihtne. Lihtsalt saada sõnum oma e-posti aadressiga numbrile +46 709 032 400. Seejärel saadetakse teile vastus koos teie liikmenumbriga. Samal päeval saadame teile e-kirja, milles teil palutakse teil oma e-posti aadressi kinnitada ja konto aktiveerimiseks sisestada nimi, aadress ning muud andmed.
K: Kas ma pean teksti saatmisel lisama telefoninumbrile ka riigikoodi?
V: Jah, peate seda tegema, isegi kui teil on UK mobiilinumber.
K: Mul ei ole e-posti aadressi ega internetile juurdepääsu, kas ma saan siiski liituda?
V: Extra on internetipõhine programm. Me suhtleme teiega e-posti ja interneti teel, nii et ilma selleta ei saaks te liikmena näha teavet ega saaks programmist parimat kasu. Seepärast peab teil olema Extra liikmena kehtiv e-posti aadress.
K: Kas liikmeks saamine on tasuline?
V: Programmiga Extra liitumine on tasuta. Siiski peate tekstisõnumi saatmisel tasuma tavapärase võrguhinna. Kui saadate tekstisõnumi merel, meie laeva pardalt, siis seal kasutame pardavõrku, MCP-d. MCP-hinna määrab kohalik telefonioperaator. Teilt ei võeta tasu teksti, milles on toodud teie liikmenumber, saamise eest. Peate maksma ainult saadetava sõnumi eest.
K: Olen juba liige, kas ma saan seda teenust kasutada?
V: Jah, see töötab ka siis, kui olete juba liige ja sel juhul toimib see meeldetuletusena. Juhtub alljärgnev:
- saada sõnum oma e-posti aadressiga numbrile +46 709 032 400;
- seejärel saadetakse sulle vastus koos sinu liikmenumbriga;
- liikmenumbrit saab kasutada koheselt.
K: Sain just kätte oma liikmenumbri, millal saan hakata punkte koguma?
V: Uue liikmena saab punkte koguda koheselt, kuid punktide kättesaamiseks tuleb esmalt sisestada oma andmed hilisema e-kirja / aktiveerimislingi kaudu. Teie ostud registreeritakse koheselt, nii et niipea kui sisestate andmed (3 kuu jooksul pärast e-kirja saamist), on teie punktid kasutamiseks saadaval.
K: Kas punkte saab koguda kohe?
V: Saate kasutada oma liikmenumbrit niipea, kui olete selle kätte saanud, kuid punkte ei lisata teie kontole enne, kui see on aktiveeritud. Selleks peate oma profiili ajakohastama, kasutades linki, mis saadetakse teile järgnevas e-kirjas.
K: Kuidas ma oma punktid kätte saan?
V: Kui olete olemasolev liige, saate oma punktid kätte juba ostmise ajal ja neid saab näha jaotises „My Extra pages“. Kui olete uus liige, saate ka punkte koguda, kuid punktide kättesaamiseks peate sisestama oma andmed, kasutades linki, mis saadetakse teile järgnevas e-kirjas.
K: Millal pean oma andmed vastavalt kinnitusmeilile sisestama?
V: Saate oma andmed esitada niipea, kui olete selle e-kirja kätte saanud, kuid võite seda teha hiljem ka kodus. Punktide kättesaamiseks peate seda tegema 3 kuu jooksul.
K: Kas ma saan punktidega maksta?
V: Jah. Võite kasutada oma punkte, et tasuda täielikult või osaliselt tulevaste reiside eest, mis on broneeritud otse Stena Line'i kaudu. Punkte ei saa kasutada pardal tehtavate maksete puhul.